Back
tentomas

Λάζαρος Τεντόμας

Διδάσκων στο μάθημα:
«Πολιτισμικοί και Κοινωνικοί Προσδιορισμοί του Σώματος στον Τομέα της Αναπηρίας»

Ερευνητική μεταδιδακτορική δραστηριότητα
Μάρτιος 2017-Μάρτιος 2020: Μεταδιδακτορικός Ερευνητής του τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου. Τίτλος μεταδιδακτορικής έρευνας: Προσεγγίζοντας το Παρελθόν της Αναπηρίας: Αφήγηση Και Καταγγελτικός Λόγος Περί την Αναπηρία Τη Δεκαετία του ’90 στην Ελλάδα. Επιβλέπων: καθηγητής Νίκος Θεοτοκάς

Δημοσιεύσεις
Ελπίδες και Υποψίες για το Παρελθόν και το Μέλλον της Αναπηρίας: Αφηγήσεις της Αναπηρίας στην Μεταπολιτευτική Ελλάδα, Redmarks, Αθήνα, Ιούλιος 2020.

Παιδιά Εξωτικά, Παιδιά Οικόσιτα, Ανθρωπολογική Μελέτη της Αναπηρίας και της Ειδικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα, Redmarrks, Αθήνα, Δεκέμβριος 2017.

“An anthropological journey to the field of disability: Teaching and research by a disabled anthropologist in Greece”. Teaching Anthropology (Royal Anthropological Institute, UK). Special Issue: Teaching Anthropology in Southern Europe. 10 (2): 24-33.

«Περί Εμποδίων Προσβασιμότητας των Ανάπηρων Ατόμων και το Αφήγημα του Εκσυγχρονισμού: Όψεις της Ιστορίας της Μεταπολίτευσης από την Κριτική της Αναπηρίας», Σύγχρονα Θέματα, Τευχ. 153-154, Δεκέμβριος 2021: 98-107.

«Η Αναπηρία Μέσω των ‘Αποδεικτικών της Στοιχείων’ στην Ελλάδα της Κρίσης», στο Πουρκός Μ. (επιμ.), Το Σώμα Στην Εποχή Της Σύγχρονης Κρίσης. Δίσιγμα, Δεκέμβριος 2019: 97-110.

«Μεθοδολογικά Ζητήματα της Έρευνας του Σώματος στο Τομέα της Αναπηρίας: Μια Ανθρωπολογική Προσέγγιση στα Όρια της Διϋποκειμενικής Εμπειρίας», στο Πουρκός Μ. (επιμ.). Το σώμα ως τόπος πληροφορίας, μάθησης και γνώσης: Νέες προοπτικές στην επιστημολογία και μεθοδολογία της έρευνας, Πουρκός Μ (επιμ) εκδ. Δίσιγμα, 2017, Θεσσαλονίκη: 313-336

«Το Ανάπηρο Σώμα στον Τόπο του Ειδικού Σχολείου: Μια Ανθρωπολογική Προσέγγιση», στο Πουρκός Μ. (επιμ.) «Η Απούσα Παρουσία Του Σώματος Και Του Βιώματος Στις Διαιαδικασίες Εκπαίδευσης, Μάθησης Και Ανάπτυξης», Τόπος, 2015: 437-461, Αθήνα.

«Ανθρωπολογική Μελέτη των Εμπειριών Ανάπηρων Μαθητών στο Ειδικό Γυμνάσιο και Λύκειο», στο Δημοπούλου-Λακωνία Μ., Κατσίκη Γ., Μαρντικιάν-Γαζεριάν Μ. (επιμ.), Η Οικογένεια και το Σχολείο, η σημερινή τους δυναμική και οι μελλοντικές προοπτικές ως πρόκληση για την κοινωνική εργασία, Σ.Ε.Κ.Ε. 2009: 405-414, Appleprint, Αθήνα.

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

Μετάβαση στο περιεχόμενο