Υπεύθυνη υψηλής εποπτείας πρακτικής άσκησης: Ευδοξία Ντεροπούλου-Ντέρου
Ομάδες εποπτείας πρακτικής άσκησης ανά κατηγορία αναπηρίας:
(Α) Αισθητηριακές αναπηρίες και πολυαναπηρίες: σύγχρονες εκπαιδευτικές πρακτικές, Επόπτρια: Κωνσταντίνα Λαμπροπούλου
(Β) Νοητική και Κινητική Αναπηρία: σύγχρονες εκπαιδευτικές πρακτικές, Επόπτρια: Γεωργία Παπασταυρινίδου
(Γ) Διαταραχές λόγου και ομιλίας και ΔΕΠ-Υ: σύγχρονες εκπαιδευτικές πρακτικές, Επόπτρια: Λία Τσερμίδου
Κατά το δεύτερο εξάμηνο των σπουδών τους οι μεταπτυχιακοί/κες φοιτητές/τριες τοποθετούνται σε γενικά ή ειδικά σχολεία, σε δομές ενταξιακής εκπαίδευσης, σε αναγνωρισμένα από το κράτος θεραπευτικά Κέντρα Ημέρας ή σε δομές ημιαυτόνομης διαβίωσης. Η τοποθέτηση καθορίζεται με βάση την επιλογή των φοιτητών και έπειτα από συζήτηση με την υπεύθυνη συντονισμού της πρακτικής άσκησης. Η διάρκεια της πρακτικής άσκησης στις προαναφερόμενες δομές είναι τριακόσιες (300) ώρες.
Η πρακτική άσκηση στοχεύει στην πολύπλευρη προετοιμασία του/της μεταπτυχιακού/κής φοιτητή/τριας για την ανάληψη του μελλοντικού υψηλού απαιτήσεων ρόλο του/της ειδικού εκπαιδευτικού ή του ειδικού επιστημονικού προσωπικού σε δομές εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης μέσω του ερευνητικού διεπιστημονικού αναστοχασμού της ομάδας των μεταπτυχιακών φοιτητών/τριων. Με αφορμή το πλαίσιο της πρακτικής άσκησης ο/η μεταπτυχιακός/κη φοιτητής/τρια καλείται να εμβαθύνει στον τομέα των σπουδών για την αναπηρία σε πρακτικό, θεωρητικό και ερευνητικό επίπεδο με απώτερο σκοπό την ερευνητική του ολοκλήρωση και την βελτίωση του επαγγελματικού του έργου.
Παρακάτω ακολουθούν τα τέσσερα περιγράμματα των πρακτικών ασκήσεων ανά κατηγορία αναπηρίας.